En liten update her. Har fått i hus servoer som jeg har ventet litt på til denne, og nå er de omsider kommet på plass. Ikke noen superdyre greier, valget falt på Hitec HS5645MG hvis jeg ikke husker helt feil. Ikke de raskeste, men veldig fine til monstertrucks som ikke blir brukt så mye. Metallgir, 12kg/6v, og tåler en støt, pluss en fornuftig pris gjør at jeg bruker disse servoene en del, spesielt i retro monstertrucks. Har en Kyosho Mad Force og USA-1 som jeg også vil bruke disse servoene sammen med.
Anyways, med servoer og mottaker montert, og batteripakken oppladet, så ser all elektronikken ut til å fungere som den skal. Det var omtrent da jeg oppdaget at den ene outdriven på bakdiffen gikk rundt uten at noe skjedde videre i eller med diffen. Så nå står ræva på bilen demontert, og diffen er plukket ut. Har ikke fått åpnet selve diffen enda, men tipper det er en brytepinne eller lignende som er ødelagt. Kjennes ikke ut som knuste tannhjul iallefall, men who knows.... Fikser det imorgen, og bytter samtidig diffolje og greaser opp tannhjula på nytt.
Etter dette er det dags for en testtur, og hvis alt funker som det skal da, så er siste jobb å få festa Rob Zombie godt på karosseriet