Jeg har nå nettopp prøvekjørt Apache C1 utenfor hobbykjelleren, og førsteinntrykket er supert
Ut av eska virker bilen veldig solid, og den ser ut til å være godt konstruert. Jeg har sett noen tidligere reviews der bilen får merknad på et par ting, blant annet at drivakslingene popper ut fordi de er litt for korte. Dette ser ikke ut til å være tema her i det hele tatt, de sitter fint i alle posisjoner. Framme er det leddede universalakslinger, og ved full sving og fullt utslag på bærearm, så ser det bra ut.
Fartsregulatoren sitter også godt plassert, men ledningene er kanskje litt dumt plassert. Jeg skal stripse dem slik at de ligger trygt, men utover dette ser det ut som at jeg ikke trenger å gjøre noe særlig. Absolutt en flott bil til en hyggelig pris
Når det gjelder kjøreegenskaper, så blir det litt opp til hver enkelt å vurdere, men personlig syntes jeg den var litt stiv i fjæringa. Jeg skal endre litt på demperolje, så får vi se. Bortsett fra det, så var bilen stabil, gikk akkurat passelig fort, og underholdende å kjøre. Love it
Jeg har også tatt inn en lader/lipokombo som passer til denne bilen. Der får man en 12V/220V 6A computerlader som er godt utstyrt med diverse ladekabler, og 2 stk 7.4v 4000mah 35C hardcase lipobatterier til samlet pris av 999,-
Videre har jeg idag fått inn den fine kontursaga til dremel på lager igjen, dette er en meget kjekk sak