Halloen gutta
Håper dere har litt forståelse i innspurten til startsignalet her, selv om vi allerede er veeeldig sent ute med årets rally

Jeg holder fortsatt litt på at vi bør være fulltallige på det første løpet, selv om det betyr at vi må smøre oss litt med tålmodighet når det gjelder de travle sjelene vi har med oss
Håvard er litt usikker på hvordan det blir angående lørdagen, og søndagen er det dåp hvis jeg ikke husker helt feil. Så det kan altså hende at det blir en kansellering denne gangen også. Om det ikke blir noe av løpet på førstkommende lørdag, så settes ny dato til søndag 30.mars. Det ser ut til at Håvard kommer tilbake litt sent på førstkommende lørdag (rundt kl 17), og da synes jeg det er bedre å vente en uke til.
Kom med innspill hvis dere synes det er dumt å vente til vi er fulltallige på første løp. Kan legge til at jeg kun tenker at vi bør være fulltallige på første og siste løpet, alle løp imellom vil det være opp til hver enkelt om de vil miste poengene eller ikke.