Vi gikk ut fra kl 15 vi da veit du
Du får heller gi beskjed neste gang hvis du ikke kommer, da kan vi kjøre litt tidligere.
Anyways, var kjekt å få lufta fjernkontrollen litt, men jeg er lite stolt av forberedelsene mine
Trodde at bilene var klare, men de var ikke oppbundet mot fjernkontrollen engang, så her hadde jeg litt å gjøre. Kjørte bare en bil idag, min gode gamle TA05MS, samme bil og oppsett som fra Touringrace i fjor. Eneste forskjell var dekka, idag kjørte jeg ikke med slicks. Bilen fungerte godt, men har for dårlig sving.
Fikk ikke til tidtakingssystemet idag heller, jeg må finne på noe der, for slik kan vi ikke fortsette. Det må testes ut slik at hardwaren funker skikkelig, det tar for mye tid og ressurser å styre på med dette hver gang. Skal se på det.
Vi bestemte oss for å sette nedtelling på 20 minutter, og se hvor mange runder vi klarte på det. Jeg fikk havari etter ca 13-14 minutters kjøring, da ville ikke bilen mer. Forsto det ikke helt, da børstene så greie ut. Fant ut når jeg kom hjem at mottaker badet i vann, så det var grunnen til at ting sluttet å fungere.
Kommer tilbake med resultat etter at videoen er sjekka