Outdrive rings er vel for at de skal tåle mer før de knekker da eller?
I dag har jeg skrudd sammen KOMPLETT enveisdiff fremme til TB02. Det jeg har brukt er da følgende:
50979 - TB Evolution III One-Way Gear
53590 - Cup Joint for TB-01 Reinforced Front One-Way Unit
50991 - TB Evolution III One-Way Unit
53626 - TB Evolution III One-Way Ring Gear Carbon Plate
Hvorfor de ikke bare satte et nummer på en pakke og kalte den for "TB-02 One-Way diff" kan ikke jeg skjønne

Men nå er jeg skikkelig motivert for å få ting til her. Nå har jeg eliminert halvparten av diffproblemet mitt på bilen, og etter min mening over 50% av skruingen ettersom diffen bak ligger endel lettere tilgjengelig.
Så for at ting skulle bli virkelig bra nå, så har jeg satt i nye kuler i bakdiffen, snudd skivene som kulene glir på slik at de er 100% "friske", og jeg setter på den hvite diffen som er en Nylon og glassfiber blanding istedenfor plastikk.. Så nå var det stortsett mutteren det hele var avhengig av..
Enveisdiff fremme:
Frisk Kulediff bak:
Rakk ikke å sette tingen inn i bilen før delene spratt veggimellom:
Lenge til du får tak i forsterket mutter stressi?
