Er ikke så mye nytt her desverre. Har vert veldig lite hjemme det siste, så jeg har ikke fått kjørt så mye. Er endel jobbing og skule her i bergen. Litt nedtrapping av innkjøpene har det i alle fall vert! Og det begynner å bli en stund siden sist jeg var på treff ja. Men jeg har en Mamba liggende her i bergen nå som jeg skal montere og teste neste gang jeg er i Førde (ikke i hiluxen såklart

).
Så du skal ha deg tundra også du ja. Den er egentlig ganske kul, og så har den vist mulighet for å montere girkassen litt høyere enn på Hilux og F350, så denne vil jo vere litt mer egnet til "bruksbil". Hørt av folk som har bygget den at det er en av de best detaljerte karosseriene Tamiya har lansert. Gleder meg til å se byggetråden når du kommer i gang. Blir spennende å se hva du har tenkt å gjøre med fremkommeligheten på din bil da

Noen planer for radio, lys, lyd og slikt?
Vurderte å kjøpe meg vinsj til Hiluxen min her om dagen faktisk

Men den girkassa vet jeg ikke helt hvor lett den er å tette. Den er ganske så "tett" i konstruksjonen, men det er vel mange småglipper rundtomkring siden den består av mange deler. Hadde jo vore litt kult å få til olje inne i kassen. Hadde sikkert blitt smooth

Her er vel det beste bildet jeg har av kassen når den er åpen. Det sitter noen plastdeksler rundt hele veien, men som sagt det er satt sammen av flere forskjellige deksler, så blir nok litt å tette rundtomkring.