Ja og klarte du å kviste meg da?? det gjorde du ikke

Du tapte også den kampen og endte opp med en .91 motor som er tyngre enn en 120 motor, det har du jo selv innrømmet, he he

At du fremdeles fremhever dette som en suksess forstår ikke jeg, muahahahahahahahaaa
Poenget her er at jeg støtter meg til hva andre har funnet ut etter å ha gått i dybden ang spesiellt Fun jet`n og jeg setter min lit til de resultater som de har oppnådd.
En annen ting, hvorfor skulle to mindre 3 cell pakker veie mindre enn en 6 cell pakke??????????? det blir vel heller tyngre siden det blir mer innpakking, kabler og plugger.
Hva som funker i et lite helikopter er ikke jeg så opptatt av, jeg driver eksperimentering for en Fun Jet eller lignende, altså ikke helt det samme
Jeg er helt innforstått med at lavere kv og høyere spenning gir mer effekt og relativt lavere amp trekk. Det er jo slike oppsett de aller raskeste FunJetene kjører, men hvis noen faktisk LESER og FORSTÅR hva jeg har skrevet, så er jeg IKKE ute etter verdensrekord, men en lett modell som kan mer enn å bare fly rett frem og samtidig har et bra fartspotensiale. Dette er siste gang jeg orker å gjenta meg selv, hvis noen fremdeles ikke forstår hva jeg er ute etter så anbefaler jeg å lese igjennom innleggene EN gang til.
Det finnes ihvertfall ingen lette Fun Jet med 6 cell oppsett, og så fremt ikke alle de som er 110% inne i dette er totalt idioter så er det ikke mulig å kjøre slike oppsett med bittesmå og lette pakker. Vi er helt i startgropa her, men det er andre som har holdt på med dette i flere år og jeg velger nå fremdeles å høre på dem
I innlegget der jeg spør om hvor mange som kjører lav kv motorer i ducted fan nevner jeg IKKE outrunner, men bare lav kv. Det er ingen som kjører LAV KV INRUNNER!!!!! med 6 celler i ducted fan, hvorfor?? jo pga vekt. Hadde de kunnet gjøre det uten weight penalty så hadde de gjort det for å få et mer efficient oppsett, men det går altså ikke pga vekt.
Yalla det virker som du gikk ut ifra at jeg mente outrunnere der siden du fortsatt kverulerer på dette. Da sier jeg som så ofte før, du må lese innlegget EN gang til og FORSTÅ hva som faktisk er skrevet
Jeg sier det igjen, linken er gitt, det er bare å begynne å lese