Puuuh, jeg var litt redd for at du kom dragende med en sinnsyk matematisk formel igjen for å motbevise meg her også

Da er vi iallefall enige om en ting
Bare for å ha det sagt veldig tydelig: JEG ER FULLSTENDIG ENIG I AT HØY SPENNING INN PÅ EN LAV KV MOTOR KAN GI SAMME EFFEKT VED LAVERE APM TREKK ENN VED BRUK AV LAVERE SPENNING INN PÅ EN HØY KV MOTOR.
Her vil også en mengde variabler spille inn. En billig dårlig outrunner med lav kv kan måtte se seg slått av en dyr innrunner med høy kv, samme gjelder motstand og svinn i en dårlig esc kontra en god en osv..........
Derfor presiserer jeg at ALT ANNET MÅ VÆRE LIKT eller får man ikke sammenlignbare verdier i denne sammenheng.
Har forresten satt opp en lav kv (1050) outrunner og seriekoplet to like batterier nå for å se hva som skjer. ESC`n var seff kun beregnet på max 3 celler og ville ikke starte opp. Der kom også et nytt problem ved bruk av mange celler, man må opp i større regulator fordi de små (denne er faktisk på 40 amp) er ikke beregnet for mange celler. Får teste når 70 amp regulatoren kommer, men siden dette oppsettet gir lavere turtall ubelastet enn jeg til nå har oppnådd på propellen så er det jo egentlig ikke noe vits. Bir mest for å se om motoren slipper ut røyken