Njaa.. Jeg tror vel egentlig ikke at du kan tyne den hotlineren din til mer enn 1500 watt, er ikke sikkert at motoren din klarer det heller og plass tilm så store batterier er det vel heller ikke. Min skal klare 1600w uten problem og av erfaring så vet jeg at man kan presse en del lenger i korte perioder. Men for å unngå for mye vekt så nøyer jeg med med 5 cell nå og 1500 watt, på videoen av dette oppsettet ser det absolutt ut til å holde til litt koselig søndagsflyging
Jeg ser ikke for meg at du kan klare å henge på dette med hotlineren din, her er det rett frem som gjelder og ikke stup
Det tok lang tid, men det var meget artig å lese igjennom denne laaaange tråden igjen. Morro å se hvor enige vi egentlig er selv om vi klarer å kjekle og bitche frem og tilbake over 14 sider
Ekstra morro å lese at du mente at min Zagi ville bli et fint sakteflygende innefly, vi vet jo at ikke det ble rett
Samtidig er det kostelig morro å lese om dine trusler om denne vanvittige vingen du skulle utarbeide som skulle flise alt jeg kom opp med

Hvordan endte det? Jo en grisestygg mongovinge som ikke fløy, men snarere flakset og bakset seg max 15 meter før den dundret i bakken, Null flyvedyktighet og da den endelig klare å være på vingene i mer enn to sekunder gikk det ikke særlig fort heller. Jeg vet det er pinlig og at jeg ikke burde rippe opp i dette nå når tiden endelig har leget sårene dine